piątek, 22 lipca 2011

One Lovely Blog Award

Witam! Kiedy próbowałam ogarnąć dom objęty remontem, okazało się, że pomimo mojej nieobecności jednak o mnie nie zapomnieliście. Dziękuję szczególnie
oraz
za zaproszenie do tej zabawy.

  One Lovely Blog Award:

- podziękowania i link blogera, który przyznał Wam tą nagrodę; skopiuj i wklej logo na swoim blogu; napisz o sobie siedem rzeczy;
- nominuj szesnaście innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który Wam przyznał nagrodę);
- napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.

7 faktów o mnie:

1) W torebce noszę zawsze maseczkę do resuscytacji i parę lateksowych rękawiczek - przeszłam kurs pierwszej pomocy i jestem zdania, że taką umiejętność powinien nabyć każdy.
2) Po wakacjach idę do trzeciej klasy liceum, a później chcę studiować pielęgniarstwo.
3) Uwielbiam perfumy. Ta słabość doprowadzi mnie kiedyś do ruiny ;)
4) Mam drugiego bloga na Onecie.
5) Kiedy byłam trochę młodsza, uwielbiałam pisać opowiadania. W liceum z powodu braku czasu zmuszona byłam porzucić to hobby. Moje najdłuższe 'dzieło' liczy dokładnie 149 stron maszynopisu.
6) W domu to zawsze ja dzwonię po pizzę.
7) Nie lubię pomidorów, oceniania książki po okładce i historii (o ironio, jestem na profilu pol-hist), za to przepadam za włoskim jedzeniem, wysyłaniem pocztówek (ach, ten postcrossing...) oraz chętnie uczę się biologii.

One Lovely Blog Award wędruje do:


Trochę nagnę zasady i roześlę zaproszenia tylko do 7 bloggerów. Pssst...!

Serdeczności!

3 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację:)
    Już jakiś czas temu brałam udział w tej zabawie, ale bardzo, bardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. punkt pierwszy - jestem pełna podziwu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ad.1 - BRAWO!
    powiedz mi moja Droga, jak mozna przepadac za wloskim jedzeniem i jednoczesnie nie lubic pomidorow? :P
    pomidor to moje ulubione warzywo a wloskie jedzenie to moja zguba

    jak tam maseczki? uzylas juz? napiszesz jakies obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń