wtorek, 12 lipca 2011

W hołdzie dla Pin-up girls

Jak mija lato? Moje wspaniale! I to właśnie jest powodem chwilowego zastoju na blogu. Na szczęście na najbliższy czas nie planuję żadnego dłuższego wyjazdu, dlatego stanę się bardziej 'uchwytna'.

W żadnym innym miesiącu nie ma tak wspaniałych wyprzedaży, jak w lipcu, czego efektem jest nieznaczne wzbogacenie mojej garderoby w kolejne bokserki we wszystkich kolorach tęczy, parę koszulek na ramiączkach, szortów i tę oto sukienkę:



Od razu sie w niej zakochałam, a gdy jeszcze w przymierzalni okazało się, iż pasuje idealnie, pognałam do kasy i nawet nie miałam wyrzutów sumienia, że to już czwarta sukienka w tym sezonie.


Jest intensywnie czerwona, nie koralowa, jak widać na zdjęciu - musicie mi uwierzyć na słowo. Dołączone są do niej regulowane ramiączka, które można bez problemu dopiąć. Próbowałam w domu i powiem wam, że taka wersja jest do niczego, bo sukienka traci wtedy cały swój urok.


Została uszyta z dość sztywnego materiału, a dodatkowo pod spodem jest jeszcze halka, dzięki czemu świetnie układa się na ciele. Ma jednak tendencję do podlatywania do góry przy każdym powiewie wiatru ;)


Świetnie komponuje się z czarną spinką-kokardą, czarnymi szpilkami (które notabene muszę jeszcze nabyć), czerwoną szminką Manhattan (u Was w Naturze też zlikwidowali szafę Manhattanu?) oraz białymi podkolanówkami.
A teraz najlepsze - sukienka została przeceniona w sklepach Cache Cache ze 150 zł. na 89 zł. Jeśli tylko nie mieszkacie w mojej okolicy (sic!), to zachęcam do zakupów!

Przy okazji chciałąbym pokazać Wam, co udało mi się wygrać na rozdaniu Toaletki:


Przez cały dzień po przyjściu paczki cieszyłam się jak dziecko, a teraz jestem w fazie testów. Już wkrótce pojawią się recenzje w/w produktów.

Dużo słońca!

7 komentarzy:

  1. Zapach jest orzechowy, bynajmniej ja tak odczówam, nie czuję żadnych chemicznych dodatków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz. Ta pierwsza fryzura, to nawet kucyk nie był - miałam mokre włosy i przerzuciłam je na bok po prostu heh xD Niedługo mam zamiar zmienić kolor, bo to, to jakaś porażka jest ^_^
    Btw, ale miałaś farta, ta sukienka jest śliczna, szczególnie na jakieś wyjście z chłopakiem do restauracji. Zrobisz furorę dziewczyno, jeszcze jak szpilki dokupisz, to już wgl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy doszły maseczki?
    Krem BB jest naprawdę niedrogi i dostępny łatwo na ebay. Jestem w 99% pewna, że mój jest oryginalny. Zawsze mogę podać sprzedawcę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o farbowanie włosów, to mam w tym ogromny staż, miałam już wszystkie w miarę normalne odcienie tj.: czarny, brązy, rude, blondy. Teraz chcę tylko trochę przyciemnić - znając polskie farby do włosów wyjdą mi czarne i zmyją się po kilku myciach lol. Rezultat na pewno zamieszczę na blogu ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukieneczka prześliczna:) Sama chciałabym taką mieć:D Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna sukienka. I gratuluje wygranej :).

    Zapraszam do mnie: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń