niedziela, 19 czerwca 2011

Jak połączyć przyjemne z pożytecznym, czyli aukcja charytatywna na rzecz psiaka

Kiedy przeczytałam o akcji, której autorką jest Natol, właścicielka bloga Flavours and colors, postanowiłam podpisać się pod nią rękami i nogami oraz wziąć udział.

Jej bohaterem jest Fado, nienajmłodszy już pies, chory i samotny, którego dług za leczenie sięga już 2032,10 zł. Jego historię możecie przeczytać TUTAJ.


Psiak został porzucony i trafił do schroniska, a następnie do lecznicy. Jednak bez wsparcia z Waszej strony nie uda mu się pomóc.


Na wspaniały pomysł wpadła Natol. Stworzyła aukcję, w której można wylicytować ciekawe kosmetyki prosto zza Odry.

Oto link to aukcji:


Przedmiotem aukcji jest zestaw niemieckich kosmetyków niedostępnych w Polsce:

- żel pod prysznic Balea o zapachu "Mrożonego rabarbaru"

- czekoladowa maseczka do twarzy w saszetce (jadalna!)

- maseczka oczyszczająca do twarzy w proszku (do rozrabiania wodą,starcza na wiele użyć) "AOK"
- balsam do ust z aloesem Balea




W imieniu Natol gorąco zapraszam do licytacji i proszę o pomoc dla Fado!

7 komentarzy:

  1. Bardzo szczytny cel. Jeśli tylko miałabym środki, pomogłabym, ale obecnie jestem spłukana :( w każdym razie trzeba nagłośnić tę akcję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ktoś mógł wyrzucić takiego słodkiego psiaka?! ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. Dziękuję za wypowiedź pod postem ja uważam, że każdy ma prawo do własnej opinii, więc jak najbardziej nie mam do Ciebie pretensji,mimo że ja myślę inaczej:). Jaki słodki piesek, biedaczek, jak tak można z pieskiem postąpić. Osoba od aukcji : wielki plus dla niej, taka pomoc dla niego będzie darem!! Pozdrawiam Cię. woman-revolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję - kochana jesteś! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję, że ktoś się skusi na te kosmetyki, za przyzwoitą cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no na razie jest złotówka, żeby chociaż ze 30 zł się uzbierało... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki :)
    lepiej wyglądają jak są wyprostowane ;d
    pokażę w którymś poście ;P

    daj znać jak przesyłka dojdzie ;)

    OdpowiedzUsuń