sobota, 11 czerwca 2011

Powitanie!

Witam wszystkich na blogu poświęconym kosmetykom, urodzie, kulturze i wszystkiemu temu, co piękne, urocze i kuszące.

Co skłoniło mnie do założenia bloga? Może chęć podzielenia się swoimi przemyśleniami na temat testowanych produktów, może ciekawość, przede wszystkim jednak wrodzona skłonność do opisywania własnych doświadczeń.
Próbuję odnaleźć się w tym wielkim, nęcącym świecie różnorodności i nie zwariować. Wybaczcie zatem obecny wygląd bloga i jego zawartość. Jestem kompletną nowicjuszką, jednak szubko się uczę i jestem pewna, że dzięki Waszym sugestiom poradzę sobie ze wszystkim.



Będę wdzięczna za każdą radę i wskazówkę.

Do zobaczenia wkrótce!

18 komentarzy:

  1. Powodzenia w prowadzeniu bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję, będę się starała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. Bardzo ładne tło w szablonie:)). Jestem ciekawa jak Ci się powiedzie z blogowaniem:)). 3mam kciuki za sukces!! Dodaję do obserwowanych:)) Kamcia z woman-revolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w prowadzeniu bloga i dodaje się do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada się całkiem fajny blog, a co do kosmetyków Hean to pozostaje jeszcze zamawianie przez Internet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tutaj się zgadzam, także wolę dotknąć, powąchać i dopiero kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie, u mnie jest dość ciężko zdobyć kosmetyki Vipery czy Virtual, a dałabym wszystko aby były blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie są drogerie więc mam dostęp do większości kosmetyków,ale chciałabym jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ma aż 2 Rossmany, więc jak chcesz to jeden Ci mogę oddać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To pozostaje tylko sprawa transportu ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. hahah;d no tak, rzeczywiście, z naszymi drogami to chyba w 2 lata ten sklep by tam nie dotarł ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia w pisaniu :)

    moim zdaniem nie tak trudno :) na allegro jest i w drogeriach typu sephora, douglas też będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. coś zawsze się znajdzie czasami tańsze okazuje się jeszcze lepsze ;)

    a mineralnych próbowałaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a chcesz próbeczki ? :D
    mam duże op. podkładów mineralnych
    ja też często wybieram opcję kremu tonującego + korektor + puder :)
    i tu .. pokochałam puder naturalny bambusowy :D
    mogę ci zrobić odsypki nie ma problemu :)
    jeśli masz jasną cerę oczywiście ;) bo jak masz ciemniejszą karnację to kolorów mieć nie będę niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. no poważnie mówię ;D
    napisz mi adres do wysyłki na maila
    jutro przygotuję odsypki a we wtorek wyślę bo w pon. jadę na wykłady :)

    skoro mam tego tyle to się podzielę ;)
    jeszcze i tak pewnie kilka koleżanek obdaruję a sama przez rok będę jeszcze mieć ;D bo zawsze coś nowego do testowania się znajdzie i starsze odchodzi w zapomnienie ;D a tak zużyję i jedno i drugie jak troszkę się podzielę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. widziałam :) i odpisałam :) bardzo proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Maseczki z Ziaji można kupić n w Rossmanie czy w Schleckerze :) U siebie w Naturze nie widziałam, ale być może gdzieś są ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Blog zapowiada się ciekawie :) Zostaję obserwatorką i czekam z niecierpliwością na posty ;)

    OdpowiedzUsuń